Oj, sista inlägget jag skrev var i Januari, och jag längtade till vår & sommar..

Oj oj oj.. va tiden går fort! Sist jag skrev här var den 24 Januari? jag skrev att jag längtade till vår & sommar & nu är det redan den 9/8 och det är exakt 1 månad kvar till min 24 års dag. Våren har varit här & min semester har precis tagit slut och kommit tillbax till jobbet.

Veckan innan midsommar åkte jag, Linda & Issen till Ibiza & levde livets glada dagar, med en sönderbränd linda, härliga sol & bad dagar, god mat, roliga människor, galna partykvällar där vi får tacka Tiesto på Privilege för en grym spelning. Sedan tackade vi för oss & åkte hem till Svea-land för att fira en Svensk midsommar.

 








Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0