Mys måndag!

Måndag och ledig.

Eller imorse åkte jag in till NK för att gå på ett morgonmöte. Tycker det var rätt skönt att gå upp tidigt idag, annars hade jag nog bara haft en slappar dag i soffan. Så min dag började med möte. Efter det blev det träning på SATS. Har även tränat Yoga, och det känns!! :) känner mig mycket piggare/starkare och mindre stressad.

Efter det blev det lite julshopping som ni kan se nedan. Har redan satt upp julstjärnorna, jag tycker det är okej. :)
Är nästan klar med alla julklappar, känner att december månad kommer gå så snabbt.
Skönt att man började i tid.

 
Från NK.




ÖNSKELISTA.

* Onepiece.se


SÅ FUL, men ändå så mysig. Perfekt när man är i skidbacken, eller bara är hemma och myser!

* NeuLash Fransnäring





Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0