Jag vet!

Jag vet att jag aldrig är inne här längre, men jag får inte riktigt tiden att räcka till.
Men nu har jag lite ny enerigi och 1 timme till över, så här får ni lite uppdatering i mitt liv.

Det har ju varit hälsomässan i helgen som varit.
Hur kul som helst, jag går varje år. Alltid lika kul att få se nyheter, och kolla hur min kropp mår, få massage mm!
Jag var där med min syster Elle och hennes arbetskamrat, näästan hela dagen. vi gick i timmar! :)
Träffade våra lärare ifrån Elisabethskolan, man blir alltid lika glad utav att se dom.

Om jag inte skulle iväg på kvällen så skulle vi nog stannat kvar ännu länge. :)

  

På kvällen fick jag inbjudan av Jessica att följa med henne och hennes kollegor till Berns på deras årliga Schwartzkopf-fest som var grym. Kanske inte den bästa maten, men vi hade det super kul iaf. Fick fiina goodiebags med oss hem också. :)

Har tyvärr bara bilder ifrån min Iphone just nu, väntar på att alla andra ska lägga upp gruppbilderna mm. :)
Så hoppas ni läser detta nu, och fixar det! ;)

 

Ja, som nu kanske förstår så är jag Ledig idag! :)
Är hemma hos min mamma, och fick inte sova längre än såhär. Så jag får vänta tills min kära syster har vaknat så ska vi ut på en långpromenad, vi pratade även om vi skulle upp och simma o basta lite uppe i badhuset. men vi får se. Ska försöka hinna äta lunch med pappa också innan jag ska åka upp till Vanessa! :)
Hon ska klippa och fixa mitt hår, det är så slitet! Efter det ska vi iväg på BIO. Mys!

Det är verkligen inte lätt att åka till Gnesta kom vi fram till igår, jag hade näästan glömt bort förra vintern.
Först var tåget försenat, när vi väl var på tåget sa dom att detta tåg endast går till Tumba, och där väntar ersättningsbussar till Södertälje. När vi väl var på bussen, (vi fick sitta) så var det så mycket folk så det kändes som att bussen skulle gå sönder vilken sekund som helst. Men vi klarade oss till Södertälje, väl där väntade en taxi på oss vid Södertälje sjukhus, som en snäll dam hade fixat till oss, hon bodde i (Mölnbo) Så efter  ca 2 timmar så var vi äntligen hemma iallafall. KUL!

Det är så skönt att man faktiskt inte bor här längre.. att man kan åka ner och hälsa på när man vill!
Nu får vi se hur många dagar/veckor/månader det tar tills ni får läsa mer utav mig.. kanske redan imorgon!?

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0