Första advent!


Första advent:
Och det är hur mycket snö som helst!
Idag har vi varit och kollat julgran och julpynt. druckit glögg och varm choklad. Mys!
Har även varit ute och handlat julklappar.

  


Igår kom Jessica till mig, eller vi bestämde oss för att vi skulle baka hemma hos systeryster istället.
Det blev lussekatter och pepparkakor. Och vi hade en jätte kul kväll!
Det har varit skönt med en lugn helg för min del, är och har varit förkyld!

   

 
Det som är lite kul är att jag har fått SÅ många kommentarer för min mössa. (!?)
vet inte hur många det är som har kommit fram och frågat vart jag har köpt den nu.
Fattar inte riktigt? Meen jag älskar den.. och det verkar dom också göra?!
:) 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0